2012. január 16., hétfő

Techwood 29" 74cm-s Képcsöves Tv jó állapotú - Jelenlegi ára: 13 990 Ft

Techwood 74cm-s Televízió
Én vagyok az első tulajdonosa! A készüléket 4 évvel ezelőtt vásároltam! Nagyon megvoltam vele elégedve eladni is csak azért akarom mert vettem egy másik készüléket! Tökéletes képe van neki! Annyi észrevételem van viszont, hogy ha pl: 1 házimozit kötök rá és zenét hallgatok akkor álló képnél(amikor van jel) a bal oldalában olyan jelenség vehető észre mint amikor egy mágnest teszek a képernyő mellé olyan 10centis felületen kicsit zöldesebb lesz a kép nem olyan feltűnő egyébként! Az is lehet hogy csak nekem csinálta mivel elég sok eszköz volt a tv-alatt! Viszont amikor levettem a helyéről és sima antenna jelet raktam rá akkor nem vettem észre ilyesmit!
A távirányító megvan hozzá! Sérülés mentes a Tv-készülék!
Jelenleg csak áll mert nincs ki használja!
Csak személyes átvétellel tudom adni mert ez nagyon nagy súlyra és méretre is!
A készülék tetején látható tartó konzol nem tartozék igény esetén 2000Ft-ért oda adom!
Ha valami kérdés lenne csak nyugodtan!
Üdv Szaby!


Jelenlegi ára: 13 990 Ft

Az aukció vége: 2012-01-22 23:51
. Techwood 29" 74cm-s Képcsöves Tv jó állapotú - Jelenlegi ára: 13 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése